Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció d'Administració de la Regió d'Emergències de Girona

    Organigrama

Responsable

Sra.   Neus Fábrega Ramírez

Càrrec

Cap de la Secció d'Administració de la Regió d'Emergències de Girona

Adreça
Plaça de Pompeu Fabra, 1
Població
17002  Girona
Telèfon
872 97 50 00
Fax
872 97 53 33
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

Correspon a la Secció d'Administració de la Regió, en el seu àmbit territorial i en coordinació amb les Regions d'Emergències, l'exercici de les funcions següents:

a) Gestionar els expedients relatius a recursos humans, i als aspectes retributius dels personal adscrit a la regió d'emergències.

b) Realitzar el seguiment de l'execució dels contractes de subministraments, obres i serveis.

c) Gestionar el pressupost assignat a l'àmbit territorial i altra documentació econòmica i administrativa.

d) Controlar els consums de recursos materials de la seva regió d'emergències.

e) Donar recolzament tecnicoadministratiu i jurídic al cos Bombers de la Generalitat.

f) Gestionar l'arxiu, custòdia i registre de la documentació pròpia de la Regió.

g) Gestionar les actuacions relacionades amb el manteniment dels edificis i instal·lacions.

h) Gestionar la distribució dels subministraments i equipaments propis i gestionar el magatzem territorial corresponent, si escau.

i) Portar a terme la gestió del parc mòbil adscrit a l'àmbit territorial corresponent.

j) Exercir qualsevol altra funció que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.

En relació amb les funcions de les lletres e), f) i g) la Secció d'Administració de la Regió depèn funcionalment de la Subdirecció General Tècnica.

Hi ha una Secció d'Administració de la Regió a cada Regió d'Emergències.

data actualització (28/12/2017)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya