Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció d'Administració de la Regió d'Emergències Centre

    Organigrama

Adreça
Carretera de Vic, C-16-c, km. 0,500 ''El Guix'' (antiga Crta. comarcal 1411, km. 3.300)
Població
08243  Manresa
Telèfon
93 874 86 60
Fax
93 874 73 58

Funcions

Correspon a la Secció d'Administració de la Regió, en el seu àmbit territorial i en coordinació amb les Regions d'Emergències, l'exercici de les funcions següents:

a) Gestionar els expedients relatius a recursos humans, i als aspectes retributius dels personal adscrit a la regió d'emergències.

b) Realitzar el seguiment de l'execució dels contractes de subministraments, obres i serveis.

c) Gestionar el pressupost assignat a l'àmbit territorial i altra documentació econòmica i administrativa.

d) Controlar els consums de recursos materials de la seva regió d'emergències.

e) Donar recolzament tecnicoadministratiu i jurídic al cos Bombers de la Generalitat.

f) Gestionar l'arxiu, custòdia i registre de la documentació pròpia de la Regió.

g) Gestionar les actuacions relacionades amb el manteniment dels edificis i instal·lacions.

h) Gestionar la distribució dels subministraments i equipaments propis i gestionar el magatzem territorial corresponent, si escau.

i) Portar a terme la gestió del parc mòbil adscrit a l'àmbit territorial corresponent.

j) Exercir qualsevol altra funció que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.

En relació amb les funcions de les lletres e), f) i g) la Secció d'Administració de la Regió depèn funcionalment de la Subdirecció General Tècnica.

Hi ha una Secció d'Administració de la Regió a cada Regió d'Emergències.

data actualització (19/05/2008)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya