Funcions
Correspon a la Secció d'Administració de la Regió, en el seu àmbit territorial i en coordinació amb les Regions d'Emergències, l'exercici de les funcions següents:
a) Gestionar els expedients relatius a recursos humans, i als aspectes retributius dels personal adscrit a la regió d'emergències.
b) Realitzar el seguiment de l'execució dels contractes de subministraments, obres i serveis.
c) Gestionar el pressupost assignat a l'àmbit territorial i altra documentació econòmica i administrativa.
d) Controlar els consums de recursos materials de la seva regió d'emergències.
e) Donar recolzament tecnicoadministratiu i jurídic al cos Bombers de la Generalitat.
f) Gestionar l'arxiu, custòdia i registre de la documentació pròpia de la Regió.
g) Gestionar les actuacions relacionades amb el manteniment dels edificis i instal·lacions.
h) Gestionar la distribució dels subministraments i equipaments propis i gestionar el magatzem territorial corresponent, si escau.
i) Portar a terme la gestió del parc mòbil adscrit a l'àmbit territorial corresponent.
j) Exercir qualsevol altra funció que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.
En relació amb les funcions de les lletres e), f) i g) la Secció d'Administració de la Regió depèn funcionalment de la Subdirecció General Tècnica.
Hi ha una Secció d'Administració de la Regió a cada Regió d'Emergències.