Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Àrea d'Informació i Registres

    Organigrama

Responsable

Sr.   Julià Nàjera Chico

Càrrec

cap de l'Àrea d'Informació i Registres

Adreça
Carrer de Sepúlveda, 148-150
Població
08011  Barcelona
Telèfon
93 228 57 57
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

L'Àrea d'Informació i Registres, assimilada orgànicament a servei, té les funcions següents:

a) Controlar i coordinar els registres, les comunicacions i els tràmits relacionats amb la prevenció de riscos laborals i la seguretat i salut laboral.
b) Controlar i coordinar els procediments de notificació de danys a la salut derivats del treball i dels accidents de treball, així com el registre de les malalties professionals.
c) Coordinar l'extracció i el tractament estadístic descriptiu de la informació derivada dels registres, en col·laboració amb l'Observatori del Treball i Model Productiu.
d) Recollir les dades d'àmbit nacional i supranacional sobre sinistralitat comparada, en coordinació amb l'Observatori del Treball i Model Productiu.
e) Coordinar la informació derivada dels registres en matèria de seguretat i salut laboral amb altres departaments, administracions o agents.
f) Conèixer i coordinar l'elaboració periòdica de comunicacions, extractes i altres sobre la documentació esmentada.
g) Dur a terme l'assessorament tècnic als serveis territorials en matèria de registres de seguretat i salut laboral.
h) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li encomanin els seus superiors jeràrquics.



data actualització (09/09/2016)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya