Carrer de la Diputació, 355 08009 Barcelona
Responsable
Sra. Montserrat Assumpció Font i Fabra
Càrrec
cap del Servei de Gestió d'Emergències
93 551 20 00
Sí
Funcions
La gestió del Centre de Coordinació Operativa de Catalunya (CECAT) i, en especial, dels recursos humans i tecnològics associats.
Establir els procediments d'actuació i d'organització interna necessaris per executar les funcions pròpies, d'acord amb els plans especials i territorials de protecció civil i els convenis i protocols amb entitats exteriors a la Direcció General.
Elaborar, implantar i mantenir actualitzats els plans d'actuació del CECAT, d'acord amb les funcions i l'operativa establerta als plans especials i al pla territorial de protecció civil i als convenis i protocols amb entitats exteriors a la Direcció General.
Establir els procediments necessaris per determinar i avaluar les conseqüències dels sinistres i riscos significatius en temps real.
Implantar al CECAT el catàleg de mitjans, recursos i serveis mobilitzables externs a la Direcció General i les seves actualitzacions.
Garantir l'execució dels sistemes associats a la xarxa d'alarmes i comunicacions de protecció civil.
Implementar sistemes de control de qualitat per valorar l'eficàcia de les accions realitzades.
Implantar i mantenir actualitzat al CECAT i al 112 un catàleg de les activitats vulnerables i de les activitats generadores de perill.
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.
Normativa
- DECRET 12/2023, de 24 de gener, de reestructuració del Departament d'Interior.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8841)
- RESOLUCIÓ INT/1464/2013, de 17 de juny, per la qual es resol la convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de tres llocs de treball de la Direcció General de Protecció Civil (convocatòria de provisió núm. INT/04/13).. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 6412)