Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei de Gestió d'Emergències

    Organigrama

Responsable

Sra.   Montserrat Asunció Font Fabra

Càrrec

Cap del Servei de Gestió d'Emergències

Adreça
Carrer de la Diputació, 355
Població
08009  Barcelona
Telèfon
93 551 20 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

La gestió del Centre de Coordinació Operativa de Catalunya (CECAT) i en especial dels recursos humans i tecnològics associats.

Establir els procediments d'actuació i d'organització interna necessaris per executar les funcions pròpies, d'acord amb els plans especials i territorials de protecció civil i als convenis i protocols amb entitats exteriors a la Direcció General.

Elaborar, implantar i mantenir actualitzats els plans d'actuació del CECAT, d'acord amb les funcions i l'operativa establerta als plans especials i al pla territorial de protecció civil i als convenis i protocols amb entitats exteriors a la Direcció General.

Establir els procediments necessaris per determinar i avaluar les conseqüències dels sinistres i riscos significatius en temps real.

Implantar al CECAT el catàleg de mitjans, recursos i serveis mobilitzables externs a la Direcció General i les seves actualitzacions.

Garantir l'execució dels sistemes associats a la xarxa d'alarmes i comunicacions de protecció civil.

Implementar sistemes de control de qualitat per valorar l'eficàcia de les accions realitzades.

Implantar i mantenir actualitzat al CECAT i al 112 un catàleg de les activitats vulnerables i de les activitats generadores de perill.

Qualsevol altra funció que li encomanin de naturalesa anàloga.


data actualització (26/05/2016)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya