Funcions
Al Servei de Gestió Administrativa li corresponen les funcions següents:
a) Preparar l'avantprojecte de pressupost de la Direcció General en coordinació amb la Direcció de Serveis del Departament i d'acord amb els seus criteris.
b) Coordinar els assumptes relatius al personal, la gestió pressupostària, el règim interior i la gestió dels serveis generals de la Direcció General en coordinació i d'acord amb els criteris de la Direcció de Serveis del Departament.
c) Fer el seguiment pressupostari de les despeses efectuades per la Direcció General en matèria de programes i subvencions.
d) Coordinar les propostes i l'execució dels plans de formació dels recursos humans de la Direcció General d'acord amb els criteris de la Direcció de Serveis del Departament.
e) Supervisar i coordinar els expedients econòmics i de contractació promoguts per les diferents unitats de la Direcció General d'acord amb els criteris de la Direcció de Serveis del Departament.
f) Supervisar i coordinar els aspectes jurídics dels processos administratius que genera la Direcció General en col·laboració amb l'Assessoria Jurídica i d'acord amb els seus criteris.
g) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li encomanin els seus superiors jeràrquics.