Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Gabinet de Coordinació

    Organigrama

Responsable

Sra.   Cristina Pastor i Barber

Càrrec

Cap del Gabinet

Adreça
Via Laietana, 2
Població
08003  Barcelona
Telèfon
93 552 67 00
Fax
93 552 67 01

Funcions

El Gabinet de Coordinació, assimilat orgànicament a subdirecció general, té les funcions següents:
a) Assistir la persona titular de la Secretaria en l'organització de l'agenda d'activitats.
b) Dirigir les tasques administratives pròpies de secretaria.
c) Coordinar les activitats de protocol en els actes organitzats per la Secretaria i en altres actes en què
participa.
d) Coordinar les relacions institucionals i internacionals de la Secretaria.
e) Coordinar les unitats de la Secretaria en l'elaboració de la resposta a les iniciatives del Parlament de
Catalunya.
f) Fer el seguiment de les iniciatives parlamentàries de les Corts Generals en matèria d'universitats i recerca.
g) Preparar la informació necessària per respondre els requeriments del Síndic de Greuges i de la Sindicatura
de Comptes en l'àmbit competencial de la Secretaria.
h) Coordinar les relacions de la Secretaria amb els mitjans de comunicació.
i) Analitzar la repercussió del contingut informatiu dels diferents mitjans de comunicació i fer-ne difusió interna.
j) Planificar i difondre les publicacions i la documentació d'interès de la Secretaria i fer-ne el seguiment.
k) Supervisar i coordinar els continguts temàtics de l'àmbit d'universitats i recerca en el web departamental.
l) Formular propostes per facilitar la coordinació de les polítiques de la Secretaria.
m) Totes les de naturalesa anàloga que li encarreguin o que li atribueixi la normativa vigent.

Components

Del Gabinet de Coordinació en depèn l' Àrea de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions en l'Àmbit d'Universitats i Recerca.




data actualització (14/11/2014)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya