Carrer de Sepúlveda, 148-150 08011 Barcelona
Responsable
Sra. Núria Bes Rúbio Perfil
Càrrec
subdirectora general de Personal, Organització i Prevenció de Riscos Laborals
93 484 95 00
(Fax) 93 484 95 61
Sí
Funcions
a) Planificar, coordinar i supervisar l'aplicació de les polítiques públiques en matèria de recursos humans i ferne l'avaluació.
b) Dissenyar i impulsar els programes d'actuació en matèria de personal per a una optimització millor dels recursos humans.
c) Dirigir i supervisar la preparació de l'avantprojecte de pressupost de despeses de personal.
d) Coordinar la interlocució amb els agents socials i les organitzacions sindicals dins l'àmbit departamental, així com planificar i avaluar l'impacte de les mesures i les actuacions que resultin necessàries per a la implantació d'acords i millores en l'àmbit de les relacions laborals.
e) Planificar, coordinar i avaluar les experiències en matèria formativa relacionades amb la innovació i la millora contínua, per tal d'integrar la cultura organitzativa del Departament.
f) Supervisar la selecció i la provisió del personal del Departament per tal de dur a terme processos que contribueixin a la incorporació del talent en l'organització.
g) Promoure l'adaptabilitat dels recursos humans i potenciar l'adequació permanent de l'organització als nous perfils de treball requerits.
h) Vetllar per l'impuls a la cohesió dels equips mitjançant eines organitzacionals i formatives.
i) Dissenyar i implementar el Pla de prevenció de riscos laborals departamental i impulsar l'avaluació dels riscos existents relatius a la seguretat i la salut dels treballadors i treballadores; i programar i vetllar per l'aplicació de l'acció preventiva del Departament, així com promocionar activitats de formació, informació, recerca i divulgació en matèria de prevenció de riscos laborals.
j) Planificar i supervisar els projectes de disseny organitzatiu d'estructures per afavorir l'optimització i el dimensionament adequat dels efectius, assegurant-ne la implementació.
k) Garantir la implantació dels criteris normatius i corporatius en matèria de protecció de dades.
l) Assumir la condició d'unitat d'informació departamental i desenvolupar les tasques relacionades amb la coordinació, la comunicació, el suport i l'assessorament a les unitats del Departament i a la ciutadania en l'àmbit de la publicitat activa i l'accés a la informació pública, així com coordinar les unitats d'informació de les entitats del sector públic adscrites.
m) Promoure la formació amb perspectiva de gènere amb el suport dels recursos formatius especialitzats que ofereix l'Institut Català de les Dones per alts càrrecs, consells de direcció, línia de comandament, subdireccions generals, serveis i seccions del Departament.
n) Altres funcions de naturalesa anàloga que se li encomanin.
Normativa
Informació addicional