Carrer del Foc, 57 08038 Barcelona
93 857 40 00
Sí
Funcions
a) Dur el Registre d'entrada i sortida de documents i coordinar l'atenció al públic.
b) Realitzar la tramitació administrativa dels assumptes de personal i coordinar les activitats de la seva formació.
c) Controlar el compliment de la normativa de gestió del temps del personal al servei de l'Administració de justícia.
d) Contribuir a la implantació dels plans de prevenció i salut laboral.
e) Prestar suport a les actuacions de mediació en l'àmbit del dret privat.
f) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada pels seus superiors jeràrquics.
Normativa
- DECRET 47/2022, de 15 de març, de reestructuració del Departament de Justícia.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8628)
- DECRET 21/2021, de 25 de maig, de creació, denominació i determinació de l'àmbit de competència dels departaments de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8418)