Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció d'Administració de Recursos Humans

    Organigrama

Responsable

Sra.   Carme Moreno Galindo

Càrrec

cap de la Secció d'Administració de Recursos Humans

Adreça
Carrer de Pau Claris, 81 (Casal Sant Jordi)
Població
08010  Barcelona
Telèfon
93 316 41 00
Fax
93 316 43 05

Funcions

a) Coordinar l'aplicació del règim de previsió social del personal, excepte del que està al servei de l'Administració de justícia.
b) Preparar la documentació necessària per a l'elaboració del pressupost de personal i fer el seguiment de la despesa.
c) Coordinar l'aplicació del règim retributiu i l'elaboració de la nòmina.
d) Controlar el compliment de la normativa en matèria de gestió del temps de treball del personal i garantir l'aplicació dels seus criteris ordenadors.
e) Gestionar els expedients d'incompatibilitat del personal i fer el seguiment de la seva tramitació i de les mesures adoptades.
f) Elaborar directrius i informes tècnics en l'àmbit de la seva competència.
g) Elaborar els certificats que li siguin sol·licitats en l'àmbit de la seva competència.
h) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada pels seus superiors jeràrquics.



data actualització (04/08/2016)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya