Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció de Planificació i Inspecció

    Organigrama

Responsable

Sr.   Ramon Planes i Albets

Adreça
Carrer de la Portaferrissa, 1 (Palau Moja)
Població
08002  Barcelona
Telèfon
93 316 27 40
Fax
93 316 27 41
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

- Promoure les actuacions encaminades a garantir l'adquisició i la protecció de patrimoni documental.

- Exercir la inspecció tècnica dels arxius integrats en el Sistema d'Arxius de Catalunya.

- Impulsar les publicacions orientades a difondre el contingut dels arxius i el coneixement de la història de Catalunya.

- Impulsar i actualitzar el Registre d'Arxius i el Mapa d'Arxius i la gestió del Cens d'arxius.

- Tramitar els expedients de declaració de bé cultural d'interès nacional o de la seva inclusió en el Catàleg del Patrimoni Cultural en l'àmbit del patrimoni documental.

- Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encarregui.




data actualització (24/07/2019)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya