Carrer de la Portaferrissa, 1 (Palau Moja) 08002 Barcelona
Responsable
Sra. Gemma Blasco Franch Perfil
Càrrec
cap de la Secció de Gestió Documental i Estandardització
93 316 27 40
(Fax) 93 316 27 41
Sí
Funcions
- Participar en la planificació, implementació i actualització del Sistema General de Gestió Documental en l'àmbit de la Generalitat de Catalunya.
- Proposar mesures de foment de l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació en l'àmbit de la gestió documental corporativa i vetllar per la seva implementació, en coordinació amb les polítiques corporatives d'administració digital i ús de les tecnologies de la informació a l'Administració de la Generalitat i a la resta d'administracions.
- Implementar polítiques d'innovació i d'estàndards de qualitat en el seu àmbit d'actuació.
- Donar suport a l'impuls de l'acció de la Comissió Nacional d'Accés, Avaluació i Tria Documental.
- Administrar l'arxiu electrònic únic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.
- Planificar i supervisar l'execució del programa d'actuació en gestió documental per als arxius centrals administratius dels departaments i entitats adscrites.
- Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encarregui.
Informació addicional