Actualitzar el Pla Integral de Qualitat de l'Agència. Impulsar la implantació i el manteniment dels sistemes de gestió definits en el Pla.
Impulsar l'actualització de la documentació del Sistema Integrat de Gestió de l'Agència, coordinar i assessorar l'elaboració dels seus documents i fer-ne la revisió.
Custodiar i fer difusió de la documentació del Sistema Integrat de Gestió, així com vetllar perquè el personal de l'Agència tingui accés a l'última versió aprovada.
Participar en òrgans, comissions i comitès de l'Agència específics del Sistema Integrat de Gestió i realitzar el seguiment dels acords presos.
Millorar el Sistema Integrat de Gestió, així com investigar i desenvolupar nous instruments de gestió global de la qualitat.
Fer seguiment dels projectes de millora de la qualitat dels serveis i dels processos, així com donar suport, a petició de les unitats de l'Agència competents, en la seva elaboració i implementació.
Mesurar el grau de satisfacció ciutadana pel servei prestat, analitzar les queixes, reclamacions i suggeriments i fer trasllat de les conclusions als responsables de l'Agència.
Sensibilitzar, motivar i formar l'organització en la gestió de la qualitat.