Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei d'Informació, Qualitat de Processos i Atenció Ciutadana (Agència de l'Habitatge de Catalunya)

    Organigrama

Responsable

Sra.   Àngela Solà i Taberné

Càrrec

Cap del Servei d'Informació, Qualitat de Processos i Atenció Ciutadana

Adreça
Carrer de la Diputació, 92
Població
08015  Barcelona
Telèfon
93 228 71 00
Fax
93 228 71 05

Funcions

  1. Coordinar els serveis d'atenció ciutadana de l'Agència.
  2. Coordinar amb l'organisme de la Generalitat de Catalunya competent en matèria d'atenció ciutadana i gestió de la informació les línies d'actuació en matèria d'atenció ciutadana.
  3. Coordinar i gestionar la informació en matèria d'habitatge que cal difondre a la ciutadania pels diferents canals de comunicació.
  4. Realitzar el seguiment dels canals de comunicació interna i externa relacionats amb la informació i atenció ciutadana.
  5. Elaborar documents i guies destinats al personal informador en matèries relacionades amb l'Agència.
  6. Coordinar i formar a les Oficines Locals d'Habitatge en l'àmbit de la informació, la comunicació i la qualitat dels serveis.
  7. Avaluar les activitats i gestions realitzades per les Oficines Locals d'Habitatge en l'àmbit de l'atenció ciutadana.
  8. Vetllar pel seguiment, control i registre de tota la documentació d'entrada i sortida de l'Agència.



data actualització (23/07/2018)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya