Carrer de la Diputació, 92 08015 Barcelona
Responsable
Sra. Ma. del Àngels Solà Taberné Perfil
Càrrec
Cap del Servei d'Informació, Qualitat de Processos i Atenció Ciutadana
93 228 71 00
(Fax) 93 228 71 05
No informat
Funcions
- Coordinar els serveis d'atenció ciutadana de l'Agència.
- Coordinar amb l'organisme de la Generalitat de Catalunya competent en matèria d'atenció ciutadana i gestió de la informació les línies d'actuació en matèria d'atenció ciutadana.
- Coordinar i gestionar la informació en matèria d'habitatge que cal difondre a la ciutadania pels diferents canals de comunicació.
- Realitzar el seguiment dels canals de comunicació interna i externa relacionats amb la informació i atenció ciutadana.
- Elaborar documents i guies destinats al personal informador en matèries relacionades amb l'Agència.
- Coordinar i formar a les Oficines Locals d'Habitatge en l'àmbit de la informació, la comunicació i la qualitat dels serveis.
- Avaluar les activitats i gestions realitzades per les Oficines Locals d'Habitatge en l'àmbit de l'atenció ciutadana.
- Vetllar pel seguiment, control i registre de tota la documentació d'entrada i sortida de l'Agència.
Normativa
- LLEI 13/2009, del 22 de juliol, de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 5430)
- DECRET 157/2010, de 2 de novembre, de reestructuració de la Secretaria d'Habitatge, creació de l'Observatori de l'Hàbitat i la Segregació Urbana i aprovació dels Estatuts de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 5753)
- DECRET 262/2016, de 7 de juny, de reestructuració del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 7138)
Informació addicional