Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei d'Estudis i Documentació d'Habitatge

    Organigrama

Responsable

Sra.   M. Lluïsa Casals i Font

Càrrec

Cap del Servei d'Estudis i Documentació d'Habitatge

Adreça
Carrer d'Aragó, 244-248
Població
08007  Barcelona
Telèfon
93 214 70 00
Fax
93 214 72 13

Observacions

El registre de documents del Servei d'Estudis i Documentació d'Habitatge es farà a la seu de la Secretaria d'Habitatge i Millora Urbana,carrer Diputació,92,Barcelona.

Funcions

a) Donar suport a la Secretaria d'Habitatge i Millora Urbana en programes interdepartamentals relacionats amb l'habitatge.

b) Supervisar el manteniment dels indicadors de seguiment de les actuacions de la Secretaria d'Habitatge i Millora Urbana.

c) Planificar i dissenyar les estadístiques que mantingui la Secretaria d'Habitatge i Millora Urbana.

d) Coordinar l'elaboració de publicacions en matèria d'habitatge, en coordinació amb el Gabinet Tècnic.

e) Elaborar la memòria anual de la Secretaria d'Habitatge i Millora Urbana.

f) Impulsar els estudis interns i externs que elabora la Secretaria d'Habitatge i Millora Urbana.

g) Fer el seguiment i l'avaluació dels indicadors referits al desplegament dels plans i programes d'habitatge.

h) Gestionar la documentació relativa a habitatge i millora urbana de manera coordinada amb la biblioteca del Departament, si n'hi ha.

i) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.



data actualització (26/01/2017)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya