Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Oficina de Millora d'Àrees Urbanes que requereixen atenció especial

    Organigrama

Responsable

Sr.   Josep Ramon Pol i Segarra

Càrrec

Cap de l'Oficina de Millora d'Àrees Urbanes que requereixen atenció especial

Adreça
Carrer d'Aragó, 244-248
Població
08007  Barcelona
Telèfon
93 214 70 00
Fax
93 214 72 13

Funcions

a) Gestionar les mesures destinades a fomentar la renovació urbana, així com de regularització i millora d'àrees urbanes que requereixin atenció especial, i fer-ne el seguiment.

b) Gestionar el Programa de barris, viles i àrees urbanes que requereixen atenció especial, i fer-ne el seguiment.

c) Donar el suport administratiu i tècnic a la Comissió de Gestió del Fons de Foment del Programa de Barris, Viles i Àrees Urbanes que requereixen atenció especial, i dur a terme totes les actuacions que li siguin requerides per la presidència de la Comissió.

d) Vetllar per l'adequat funcionament dels comitès d'avaluació i fer-ne el seguiment.

e) Elaborar el catàleg de bones pràctiques operatives i fer-ne difusió.
 
f) Donar suport als ajuntaments i orientar-los en el desenvolupament dels seus projectes d'intervenció integral i de millora de les àrees urbanes.

g) Proposar mesures per al foment de la renovació, la regularització i la millora d'àrees urbanes que requereixin atenció especial.

h) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.



data actualització (01/06/2017)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya