Avinguda de Serra Galliners, s/n (Universitat Autònoma de Barcelona) 08193 Cerdanyola del Vallès
Responsable
Sr. Víctor Campaña i García
Càrrec
responsable de Coordinació Administrativa (Àmbit Tècnic)
93 586 79 86
(Fax) 93 586 79 38
Sí
Funcions
Gestionar l'agenda del sub-director/a general tècnic/a i coordinar-la.
Atendre les trucades telefòniques i les visites del sub-director/a general tècnic/a, d'acord amb les seves indicacions.
Coordinar les tasques relatives al registre d'entrada i sortida de la documentació de la Sub-direcció General Tècnica, per tramitar-la a les unitats corresponents.
Fer la recepció documental de tota la documentació generada pels tècnics que formen part de la Sub-direcció General Tècnica.
Gestionar el fons de maniobra, les despeses menors i fer l'arqueig corresponent.
Actualitzar, classificar i mantenir l'arxiu de tots els temes de la Sub-direcció General Tècnica.
Gestionar la documentació administrativa de la Sub-direcció General Tècnica, implementant criteris bàsics d'organització d'aquesta documentació, i encarregar-se de la seva transferència a l'Arxiu Central.
Executar les competències d'expedició de còpies compulsades de documents.
Fer la recepció i distribució, per al seu tràmit posterior, de les factures originades per concursos, propostes d'actuació i autoritzacions de comandes, generades des de la Sub-direcció General Tècnica i des de les regions d'emergències.
Supervisar i gestionar la documentació tècnica i administrativa derivada de les inspeccions a establiments i locals de concurrència pública a tot Catalunya, així com la generada pels concursos d'adquisició i subministrament de béns, serveis, expedients plurianuals i de lloguer.
Iniciar, tramitar i fer la recepció del mobiliari destinat als parcs de bombers de la Generalitat de Catalunya, tant els tramitats com a béns homologats com els gestionats en concursos públics.
Recopilar i mantenir actualitzades les bases de dades relatives a la Sub-direcció General Tècnica.
Realitzar els tràmits adients relatius a les campanyes divulgatives pel que fa al tema de prevenció.
Fer la recerca de certificacions UNE-EN, UNE-EN, ISO tant pel que fa a l'equipament de bombers, com vehicles i vestuari i, si s'escau, fer-ne la traducció corresponent.
Controlar les publicacions del DOUE i del DOGC pel que fa a concursos, subhastes, adjudicacions, ampliacions i pròrrogues de contractes.
Contactar amb els proveïdors. Coordinar, dins del seu àmbit d'actuació, la gestió administrativa dels recursos humans adscrits a la unitat.
Coordinar els responsables de gestió administrativa de la Sub-direcció General Tècnica.
Qualsevol altra funció de tipus administratiu que li sigui encomanada pel seu superior jeràrquic.
A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).
Normativa