Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secretari/ària de la Comissió de Protecció Civil

    Organigrama

Adreça
Carrer de la Diputació, 355
Població
08009  Barcelona
Telèfon
93 551 20 00
Fax
93 93 551 23 51
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

Fer les convocatòries de les sessions, per ordre del president, i convocar els membres de la Comissió.

Rebre totes les comunicacions, notificacions, sol·licituds d'informació, rectificacions i qualsevol escrit relacionat amb la Comissió i les seves sessions.

Preparar el despatx dels diversos assumptes.

Custodiar els expedients dels assumptes inclosos en l'ordre del dia i tenir-los a disposició dels membres de la Comissió.

Redactar les actes de cada reunió, una còpia de les quals ha d'estar a disposició dels membres de la Comissió a la Secretaria d'aquesta, i emetre els certificats dels acords i consultes aprovats.

Emetre els informes que el president li demani, sobre els assumptes que se sotmetin a discussió.

Les altres funcions que siguin inherents a la seva condició de secretari/ària.

A més, les pròpies del cos o escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).


data actualització (19/09/2017)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya