Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Oficina d'Atenció Ciutadana a la Cerdanya

    Organigrama

Responsable

Sra.   Núria Montané Úbeda

Càrrec

cap de l'Oficina d'Atenció Ciutadana a la Cerdanya

Adreça
Plaça del Rec, 5
Població
17520  Puigcerdà
Telèfon
012 (Catalunya) / 902 400 012 (trucades de fora de Catalunya) / 00 34 902 400 012 (des de l'estranger)

Funcions

Informar a la ciutadania i les entitats sobre els serveis i l'organització de la Generalitat de Catalunya.

Informar sobre les característiques i fases dels diferents procediments que afecten l'Administració de la Generalitat.

Actuar com a unitat de presentació de documents i registre d'acord amb la Llei 39/2015, d¿1 d¿octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i el Decret 360/1994, de 15 de desembre, de registre d'entrades i sortides de documents de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.

Ajudar en la formalització d'impresos administratius i en la redacció formal de sol·licituds, peticions i suggeriments dirigits a l'Administració.

Canalitzar i derivar, d'acord amb la Llei esmentada, cap als serveis competents de l'Administració de la Generalitat o altres administracions públiques, les peticions, els suggeriments i les sol·licituds presentades.

Realitzar aquelles funcions que li siguin encomanades pel director general d'Atenció Ciutadana del Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda.

Aquesta oficina orgànicament depèn de la Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a Girona i funcionalment de la Direcció General d'Atenció Ciutadana.


data actualització (23/05/2019)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya