Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Oficina d'Atenció Ciutadana a la Cerdanya

    Organigrama

Responsable

Sra.   Núria Montané Úbeda

Càrrec

cap de l'Oficina d'Atenció Ciutadana a la Cerdanya

Adreça
Plaça del Rec, 5
Població
17520  Puigcerdà
Telèfon
972 88 03 11 / 012 (Catalunya) / 902 400 012 (trucades de fora de Catalunya) / 00 34 902 400 012 (des de l'estranger)
Horari de registre i d'atenció
de dilluns a divendres, de 9 a 17 h.

Horari d'estiu
de l'1 de juliol al 31 d'agost: de dilluns a divendres, de 9 a 15 h.

Horari de matí (si aquests dies coincideixen en dissabte o festiu, el registre romandrà tancat)
5 de gener: de 9 a 14 h.
23 d'abril: de 9 a 14 h.
24 de desembre: de 9 a 14 h.
31 de desembre: de 9 a 14 h.

Romandrà tancat
18 de juliol: tancat.
8 de setembre: tancat.

Observacions

Horari especial de tarda amb cita prèvia obligatòria només per al tràmit de Renda garantida de ciutadania.

Aquesta oficina només atén el primer dissabte de cada mes amb cita concertada prèviament per telèfon o per correu electrònic a l'adreça oac_cerdanya.presidencia@gencat.cat (les cites demanades per correu electrònic hauran de realitzar-se amb un mínim de 24 hores d'antelació i estan condicionades a la disponibilitat horària).

Funcions

Informar a la ciutadania i les entitats sobre els serveis i l'organització de la Generalitat de Catalunya.

Informar sobre les característiques i fases dels diferents procediments que afecten l'Administració de la Generalitat.

Actuar com a unitat de presentació de documents i registre d'acord amb la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i el Decret 360/1994, de 15 de desembre, de registre d'entrades i sortides de documents de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.

Ajudar en la formalització d'impresos administratius i en la redacció formal de sol·licituds, peticions i suggeriments dirigits a l'Administració.

Canalitzar i derivar, d'acord amb la Llei esmentada, cap als serveis competents de l'Administració de la Generalitat o altres administracions públiques, les peticions, els suggeriments i les sol·licituds presentades.

Realitzar aquelles funcions que li siguin encomanades pel director general d'Atenció Ciutadana del Departament de la Presidència.

Aquesta oficina orgànicament depèn de la Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a Girona i funcionalment de la Direcció General d'Atenció Ciutadana.


data actualització (23/10/2018)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya