Plaça del Rec, 5 17520 Puigcerdà
Responsable
Sra. Núria Montané Úbeda
Càrrec
Cap de l'Oficina d'Atenció Ciutadana a la Cerdanya
012 (Catalunya) / 93 214 21 24 (trucades de fora de Catalunya) / 00 34 93 214 21 24 (des de l'estranger)
No informat
Horari d'atenció al públic
de dilluns a divendres, de 9 a 17 h.
Horari d'estiu
de l'1 de juliol al 31 d'agost: de dilluns a divendres, de 9 a 15 h.
Horari de matí (si aquests dies coincideixen en dissabte o festiu, el registre romandrà tancat)
5 de gener: de 9 a 14 h.
Romandrà tancat
el 17 de juliol.
8 de setembre: tancat.
IMPORTANT: Podeu demanar la cita pels tràmits següents
- IdCAT Certificat
Cita - demanar cita
- IdCAT Mòbil
Cita - demanar cita
- Cl@ve
Cita - demanar cita
- Pagament de Multes de Trànsit
Cita - demanar cita
- Gestió de fiances de lloguer
Cita - demanar cita
- Ajuts i beques per a persones treballadores desocupades que realitzen cursos de formació ocupacional
Cita - demanar cita
- Títol de família nombrosa
Cita - demanar cita
Horari de registre
Horari de registre (documentació)
de l'1 de setembre al 30 de juny: de dilluns a divendres, de 9 a 17 h.
de l'1 de juliol al 31 d'agost: de dilluns a divendres, de 9 a 15 h.
Dies amb horari especial
24 de desembre: de 9 a 14 h.
23 d'abril: de 9 a 14 h.
5 de gener: de 9 a 14 h.
31 de desembre: de 9 a 14 h.
Romandrà tancat
el 17 de juliol.
el 8 de setembre.
Funcions
- Facilitar informació sobre els serveis i tràmits de l'Administració de la Generalitat i d'altres administracions públiques.
- Rebre la presentació de sol·licituds, escrits i comunicacions que les persones interessades adrecin als òrgans de qualsevol l'Administració, i lliurar el rebut corresponent que acrediti la data i hora d'aquesta presentació.
- Facilitar a les persones interessades el codi d'identificació de l'òrgan, centre o unitat administrativa al qual adrecin les seves sol·licituds, comunicacions i escrits.
- Digitalitzar i expedir còpies autèntiques dels documents presentats presencialment per les persones interessades per incorporar-les a l'expedient administratiu electrònic.
- Trametre les sol·licituds, els escrits i les comunicacions als òrgans competents de l'Administració de la Generalitat i d'altres administracions públiques.
- Atorgar apoderaments apud acta a qui tingui la condició de persona interessadaen un procediment administratiu i hi comparegui personalment.
- Inscriure la representació de les persones que ho sol·licitin en el Registre electrònic de representació de l'Administració de la Generalitat.
- Realitzar notificacions per compareixença espontània de la persona interessada o del seu representant quan s'hi personi i sol·liciti la comunicació i/o la notificació personal en aquest moment.
- Assistir, en l'ús de mitjans electrònics a les persones interessades no obligades a relacionar-se electrònicament que ho sol·licitin, especialment pel que fa a la identificació i signatura electrònica en nom seu i la presentació de sol·licituds a través del Registre electrònic general.
- Posar a disposició de les persones interessades els models de presentació de sol·licituds individuals i els formularis de presentació massiva de sol·licituds.
- Registrar i emetre'n el rebut que acrediti la data i hora de presentació de qualsevol sol·licitud, escrit de queixa i suggeriment de les persones relatius als serveis i tràmits de l'Administració de la Generalitat i trametre'ls a l'òrgan competent de la seva gestió.
- Qualsevol altra funció que se'ls atribueixi legalment o reglamentàriament.
.
Normativa
- DECRET 289/2022, de 2 de novembre, de reestructuració del Departament de la Presidència.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8785)
- DECRET 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8195)
- ORDRE PRE/399/2003, d'1 d'octubre, per la qual s'aprova la creació de l'Oficina d'Atenció Ciutadana a la Cerdanya.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 3983)