Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei de Règim Interior i Documentació

    Organigrama

Responsable

Sra.   Montserrat Bru Mengual

Càrrec

Cap del Servei de Règim Interior i Documentació

Adreça
Carrer de la Diputació, 355
Població
08009  Barcelona
Telèfon
93 551 20 00
Fax
93 551 24 15
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

Elaborar, proposar i supervisar el règim interior de la seu central del Departament.

Planificar, coordinar, supervisar i controlar el manteniment, la seguretat i el suport logístic de les dependències centrals del Departament i els seus serveis generals.

Coordinar els serveis de recepció, d'atenció telefònica i presencial dels ciutadans de la seu del Departament, així com impulsar que s'apliquin criteris comuns i fer el seguiment sobre la qualitat d'aquets serveis, en coordinació amb la resta d'unitats del Departament que tenen funcions en aquests àmbits.

Coordinar i supervisar el registre d'entrada i sortida de documents i la correspondència de la seu central del Departament, així com l'establiment de criteris funcionals i les actuacions de suport que es duguin a terme a la resta de registres.

Coordinar i gestionar el parc mòbil dels serveis generals i responsabilitzar-se del seu manteniment.

Organitzar les funcions de majordomia.

Planificar i supervisar la gestió de l'arxiu central i la coordinació dels arxius semiactius del Departament.

Divulgar i promoure els criteris d'arxiu de la documentació generada al Departament.

Assistir i donar suport als arxius de gestió de les unitats administratives de la seu central del Departament i col·laborar amb les unitats que elaboren processos i circuits documentals.

Qualsevol altra funció que li encomanin de naturalesa anàloga.


data actualització (27/05/2016)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya