Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció de Recursos Humans i Administració de les Unitats Centrals

    Organigrama

Responsable

Sra.   Mònica Suárez Hernández

Càrrec

Cap de la Secció de Recursos Humans i Administració de les Unitats Centrals

Adreça
Avinguda de la Pau, 120
Població
08206  Sabadell
Telèfon
93 728 52 00
Fax
93 728 52 72

Funcions

Portar a terme la gestió i l'administració de les qüestions de personal dels funcionaris de la Policia de la Generalitat – Mossos d'Esquadra.

Tramitar les actuacions relatives a la gestió del parc mòbil i dels seus equipaments.

Tramitar les actuacions relatives a la gestió econòmica.

Tramitar la distribució dels subministraments i equipaments propis i gestionar els recursos materials adscrits.

Portar a terme l'arxivament, custòdia i registre de la documentació pròpia del Servei, així com gestionar l'arxiu semiactiu de la regió policial.

Fer el seguiment de l'execució de les actuacions derivades en matèria de prevenció de riscos laborals.

Exercir qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li encomanin.

A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).


data actualització (04/04/2017)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya