Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Oficina de Consultes i Atenció als Usuaris

    Organigrama

Responsable

Sra.   Mercè Mateu i Escoda

Càrrec

cap de l'Oficina de consultes i Atenció als Usuaris

Adreça
Parc de la Ciutadella, s/n (Palau del Parlament)
Població
08003  Barcelona
Telèfon
93 304 65 00
Fax
93 304 65 49

Funcions

Organització i la coordinació tècnica, amb la coordinació executiva del coordinador o coordinadora de la Direcció, les funcions encomanades a l'Oficina: la informació dels serveis que presta la Direcció, l'atenció als investigadors, la rebuda de les peticions o consultes adreçades a la Direcció.

Resoldre les consultes de resolució directa que no requereixin una elaboració bibliogràfica o documental ni, per tant, la intervenció de les altres àrees.

Canalitza les altres consultes i peticions que requereixen treballs de preparació i informe documental o bibliogràfic o relatives a la documentació produïda o rebuda pel Parlament.

Dóna informació als usuaris sobre l'estat de la tramitació de les consultes.

data actualització (05/02/2018)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya