Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Oficina d'Atenció Ciutadana a Amposta

    Organigrama

Adreça
Carrer de Jaume I, 2-4
Població
43870  Amposta
Telèfon
977 70 53 19
Fax
977 70 30 00
Horari de registre

Dilluns i dimecres, de 9 a 14 h.

Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): Dilluns i dimecres, de 9 a 14 h.

Aquesta oficina romandrà tancada el dissabte, 24 i 31 de desembre. Del 2017 el dissabte, 7 de gener , 15 d'abril i 9 de desembre de 2017.

Horari d'atenció


Dilluns i dimecres, de 9 a 14 h.

Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): Dilluns i dimecres, de 9 a 14 h.

Aquesta oficina romandrà tancada els dissabtes 24 i 31 de desembre. Del 2017 els dissabtes 7 de gener , 15 d'abril i 9 de desembre.

Observacions

Aquesta oficina romandrà tancada:
el 24 i 31 de desembre
el dissabte 7 de gener, 15 d'abril i 9 de desembre de 2017.

Per qualsevol tema d'informació o registre podeu adreçar-vos a la Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a les Terres de l'Ebre (C. de Montcada, 23 - Palau Abària, 43500 Tortosa)

Funcions

Informar a la ciutadania i les entitats sobre els serveis i l'organització de la Generalitat de Catalunya.

Informar sobre les característiques i fases dels diferents procediments que afecten l'Administració de la Generalitat.

Actuar com a unitat de presentació de documents i registre d'acord amb la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i el Decret 360/1994, de 15 de desembre, de registre d'entrades i sortides de documents de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.

Ajudar en la formalització d'impresos administratius i en la redacció formal de sol·licituds, peticions i suggeriments dirigits a l'Administració.

Canalitzar i derivar, d'acord amb la Llei esmentada, cap als serveis competents de l'Administració de la Generalitat o altres administracions públiques, les peticions, els suggeriments i les sol·licituds presentades.

Realitzar aquelles funcions que li siguin encomanades pel director general d'Atenció Ciutadana del Departament de la Presidència.

Aquesta oficina orgànicament depèn de la Delegació Territorial del Govern de la Generalitat de les Terres de l'Ebre i funcionalment de la Direcció General d'Atenció Ciutadana.



data actualització (07/12/2015)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya