Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció de Gestió de Personal Docent (Terres de l'Ebre)

    Organigrama

Càrrec

cap de la Secció de Gestió de Personal Docent

Adreça
Carrer de la Mare de Déu de la Providència, 5-9
Població
43500  Tortosa
Telèfon
977 44 87 11
Fax
977 44 87 18

Funcions

a) Gestionar el personal docent adscrit a la seu dels serveis territorials corresponents i als centres i serveis educatius de l'àmbit territorial de la seva competència.
b) Gestionar les dotacions de personal docent als centres i serveis educatius, el control permanent de les dotacions de personal i de les vacants dels centres públics, d'acord amb la seva naturalesa i la seva qualificació
a partir de les plantilles prèviament fixades.
c) Tramitar la incoació d'expedients disciplinaris, així com l'aplicació de les sancions corresponents.
d) Actualitzar permanentment el sistema d'informació del personal.
e) Dur a terme les modificacions relatives a la nòmina del personal docent, així com la gestió dels assumptes referits a retencions i reintegraments, emissió de liquidacions d'havers i de cartes de pagament.
f) Gestionar els tràmits referents a la Seguretat Social i a MUFACE del personal docent.
g) Dur a terme les gestions i els tràmits propis dels processos de nomenament i assignació del personal docent dels centres públics i serveis educatius, inclòs el personal directiu docent.
h) Qualsevol altra funció que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.


data actualització (19/06/2019)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya