Carrer de la Diputació, 355 08009 Barcelona
Responsable
Sra. Genoveva Alcaraz i Quiroga
Càrrec
cap de la Secció de Gestió de Recursos Humans
93 551 27 51
(Fax) 93 551 24 51
Sí
Funcions
Gestionar processos de selecció i provisió temporal de personal d'administració i tècnic i contractació laboral, així com supervisar el funcionament de les borses de treball pròpies de la Direcció General, en especial pel que fa als procediments de selecció específics de Campanya Forestal.
Gestionar els canvis administratius relacionats amb els processos de selecció i provisió del personal del cos de Bombers de la Generalitat.
Tramitar expedients relatius a les diferents situacions administratives de la Direcció General.
Impulsar i coordinar el pla de formació del personal d'administració i serveis de la Direcció General.
Tramitar els expedients relatius a permisos i llicències i altres incidències del personal de la Direcció General, així com supervisar i assessorar sobre el compliment de les condicions de treball.
Fer el seguiment de les partides del capítol I del pressupost de la Direcció General. Auditar, analitzar i elaborar informes respecte a l'evolució de la despesa de capítol 1 per centres de treball, especialment les dades d'absentisme laboral i l'evolució de les hores extraordinàries.
Tramitar pagaments d'hores extraordinàries i altres complements retributius i gestionar la tramitació de conceptes indemnitzatoris com ara les compensacions, dietes i assistències generats pel personal adscrit a la Direcció General.
Gestionar moviments en la Seguretat Social i altres gestions associades a les situacions d'incapacitat.
Coordinar el règim intern de la Direcció General.
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.
Normativa