Carrer de la Diputació, 355 08009 Barcelona
93 551 27 11
(Fax) 93 551 24 68
Sí
Funcions
Correspon a la Subdirecció General d'Administració i Recursos el control de la gestió econòmica i pressupostària i la gestió i aplicació del règim estatutari del cos de Bombers de la Generalitat, l'aplicació de les polítiques de recursos humans del personal adscrit a la Direcció General, i la gestió administrativa relativa als bombers voluntaris de la Generalitat.
Correspon a la Subdirecció General d'Administració i Recursos l'exercici de les funcions següents:
Dirigir, coordinar i supervisar les tasques d'administració i gestió dels recursos materials i serveis necessaris per al desenvolupament de l'activitat d'atenció a les emergències.
Dirigir i supervisar els treballs d'elaboració de l'avantprojecte de pressupost de la Direcció General.
Dirigir i supervisar la gestió del programa pressupostari de la Direcció General, tramitant els documents de gestió econòmica ordinària i els expedients de despesa, els de contractació administrativa i els de gestió del patrimoni.
Dissenyar, implantar i gestionar, en col·laboració amb les unitats que es determinin, sistemes d'informació i comunicació interna propis de les polítiques de personal del cos de Bombers de la Generalitat.
Gestionar el desenvolupament de les polítiques de recursos humans i materials pròpies del cos de Bombers de la Generalitat.
Fer la gestió ordinària i l'aplicació del règim estatutari dels funcionaris del cos de Bombers de la Generalitat, i la gestió dels bombers voluntaris i del personal assignat a l'extinció dels incendis de vegetació.
Elaborar i gestionar els processos de selecció i de provisió de llocs de treball corresponents al cos de Bombers de la Generalitat.
Formular propostes de modificació de la relació de llocs de treball, proposar la valoració dels llocs de treball i participar en la definició dels perfils professionals dels llocs de treball del cos de Bombers de la Generalitat.
Preparar propostes de circulars i instruccions en matèria de personal del cos de Bombers de la Generalitat i de bombers voluntaris.
Dirigir el sistema de relacions laborals amb les organitzacions sindicals representatives del cos de Bombers de la Generalitat i participar-hi.
Participar, en coordinació amb els organismes competents, en la definició dels sistemes de la carrera professional del cos de Bombers de la Generalitat i col·laborar en el seu impuls i desenvolupament.
Coordinar i supervisar els assumptes relatius a la gestió ordinària del personal d'administració i tècnic i del personal laboral adscrit a les unitats de la Direcció General i col·laborar en la seva planificació i desenvolupament.
Dirigir, impulsar i executar les mesures adoptades en el Pla d'Igualtat home-dona i incorporar la perspectiva de gènere en tots els àmbits de la Direcció General.
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.
A més, mitjançant la Resolució INT/2993/2023, de 29/8, la persona titular de la Secretaria General delega determinades facultats en matèria de gestió de personal, de formació, de gestió econòmica i de contractació administrativa, la qual entra en vigor el 2/9, segons el DOGC 8992, d'1/09/2023.
Article 4
Delegació de competències de la persona titular de la Secretaria General en la persona titular de la Subdirecció General d'Administració i Recursos de la Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments
Es delega en la persona titular de la Subdirecció General d'Administració i Recursos de la Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments l'exercici de les facultats següents:
En matèria de compatibilitats:
L'emissió de l'informe previ a l'atorgament de l'autorització de compatibilitat en relació amb el personal del cos de Bombers de la Generalitat.
Article 12
Actes dictats per delegació
1. D'acord amb el que disposa l'article 8 de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, els actes dictats per delegació han d'incloure, abans de la signatura, les paraules “per delegació” i han d'indicar la data de la resolució de l'òrgan que ha efectuat la delegació i la de la publicació en el diari oficial.
2. Els actes administratius que s'adopten per delegació es consideren dictats per l'òrgan delegant.
Normativa
- RESOLUCIÓ INT/2993/2023, de 29 d'agost, per la qual es deleguen determinades facultats de la persona titular de la Secretaria General del Departament d'Interior en matèria de gestió de personal, de formació, de gestió econòmica i de contractació administrativa en diversos òrgans del Departament.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8992)
- RESOLUCIÓ INT/1961/2023, d'1 de juny, per la qual s'adapten diversos nomenaments a la nova estructura administrativa de la Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8932)
- DECRET 12/2023, de 24 de gener, de reestructuració del Departament d'Interior.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8841)
- RESOLUCIÓ INT/160/2022, de 28 de gener, d'avocació i delegació de competències de la persona titular de la Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8596)
- RESOLUCIÓ INT/2696/2019, de 21 d'octubre, per la qual es resol la convocatòria per a la provisió, pel sistema de lliure designació, de tres llocs de comandament del Departament d'Interior (convocatòria de provisió núm. INT/08/19).. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 7990)
Informació addicional