Via Laietana, 2 08003 Barcelona
93 552 67 00
(Fax) 93 552 69 65
Sí
Funcions
La Comissió de gestió universitària té les funcions següents:
- Coordinar la representació de la part pública en la negociació de convenis, acords i pactes col·lectius i debatre sobre la postura conjunta de les universitats en les instàncies de negociació corresponents.
- Proposar mesures per fomentar la coordinació dels serveis cientificotècnics, en especial de les biblioteques, les infraestructures per al càlcul d'altes prestacions i les infraestructures de la informació i la comunicació, amb l'objectiu d'obtenir el màxim aprofitament dels equipaments de les universitats. També han de promoure el desenvolupament de nous equipaments cientificotècnics d'utilització comuna per a tot el sistema universitari.
- Formular propostes encaminades a optimitzar, compartir i col·laborar en la gestió de recursos i serveis de tota mena, especialment els informàtics i telemàtics.
- Informar i assessorar sobre les qüestions relacionades amb la gerència de les universitats que li siguin plantejades pels òrgans del Consell Interuniversitari de Catalunya.
- Fer l'estudi previ, juntament amb la comissió d'accés i afers estudiantils, a l'emissió de l'informe de la Junta relatiu a la proposta de preus públics acadèmics i a la política de beques.
- Les altres funcions que li encomani la Junta.
Normativa
Composició
a) President/a: el/la Secretari/ària general del Consell Interuniversitari de Catalunya.
b) Vocals: els/les gerents de les universitats publiques, en la comissió permanent, i a més, el/la gerent de la Universitat Oberta de Catalunya, en la comissió plenària (La comissió es pot reunir amb caràcter permanent o plenari).
c) Secretari/ària: un funcionari o funcionària del Consell Interuniversitari de Catalunya.