Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció d'Informació, Valoració i Seguiment de Lleida

    Organigrama

Responsable

Sra.   Inés Camats i Roca

Càrrec

Cap de secció

Adreça
Avinguda del Segre, 5
Població
25007  Lleida
Telèfon
973 23 05 02

Funcions

Les funcions són les següents:

a) Obtenir la informació necessària per poder valorar l'estat de necessitat de les persones.
b) Atendre les persones que demanen informació i orientació sobre prestacions socials, així com dels drets que se'n puguin derivar.
c) Obtenir la informació i documentació necessàries per tramitar i elaborar la proposta de resolució de les prestacions, així com la proposta de resolució de les reclamacions i recursos.
e) Valorar l'estat de necessitat de les persones i famílies, i fer-ne el seguiment i, quan escaigui, la revisió tècnica.
f) Proposar els recursos més adients per atendre l'estat de necessitat.
g) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li encomanin els seus superiors jeràrquics.


data actualització (24/01/2019)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya