Plaça de Pompeu Fabra, 1 17002 Girona
Responsable
Sra. Beatriz Andrea Baltrons Soler Perfil
Càrrec
cap de la Secció d'Informació, Valoració i Seguiment de Girona (e.f.)
872 975 000
Sí
Funcions
Les funcions són les següents:
a) Obtenir la informació necessària per poder valorar l'estat de necessitat de les persones.
b) Atendre les persones que demanen informació i orientació sobre prestacions socials, així com dels drets que se'n puguin derivar.
c) Obtenir la informació i documentació necessàries per tramitar i elaborar la proposta de resolució de les prestacions, així com la proposta de resolució de les reclamacions i recursos.
e) Valorar l'estat de necessitat de les persones i famílies, i fer-ne el seguiment i, quan escaigui, la revisió tècnica.
f) Proposar els recursos més adients per atendre l'estat de necessitat.
g) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li encomanin els seus superiors jeràrquics.
Normativa
- DECRET 289/2016, de 30 d'agost, de reestructuració del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 7196)
- RESOLUCIÓ BSF/423/2015, de 13 de febrer, per la qual es resol la convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de quatre llocs de treball dels Serveis Territorials del Departament de Benestar Social i Família (convocatòria de provisió núm. BSF/013/14).. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 6830)
Informació addicional