Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció de Secretaria dels Serveis Territorials a Lleida

    Organigrama

Responsable

Sra.   Rosa Maria Ordi i Gomà

Càrrec

Cap de Secció

Adreça
Avinguda del Segre, 5
Població
25007  Lleida
Telèfon
973 23 05 02
Fax
973 24 51 71

Funcions

La Secció de Secretaria dels serveis territorials exerceix, d'acord amb els criteris de la Direcció de Serveis del Departament, les funcions següents:

a) Gestionar, tramitar i donar suport en els assumptes en matèria de personal competència de la direcció dels serveis territorials.
b) Gestionar l'arxiu.
c) Coordinar els serveis generals, el manteniment i la seguretat de les dependències centrals dels serveis territorials.
d) Gestionar els fons de maniobra i tramitar els subministraments i pagaments, quan correspongui.
e) Gestionar i tramitar, quan escaigui, l'assignació i el lliurament als centres dels fons per finançar les despeses de funcionament i el control sobre la seva justificació.
f) Tramitar i proposar els expedients de caràcter econòmic dels centres i serveis, així com tramitar la gestió del pressupost.
g) Coordinar i administrar, quan correspongui, els serveis i centres.
h) Coordinar l'atenció i informació al públic a les dependències dels serveis territorials.
i) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li encomanin els seus superiors jeràrquics.



data actualització (08/09/2016)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya