Funcions
La Secció de Secretaria dels serveis territorials exerceix, d'acord amb els criteris de la Direcció de Serveis del Departament, les funcions següents:
a) Gestionar, tramitar i donar suport en els assumptes en matèria de personal competència de la direcció dels serveis territorials.
b) Gestionar l'arxiu.
c) Coordinar els serveis generals, el manteniment i la seguretat de les dependències centrals dels serveis territorials.
d) Gestionar els fons de maniobra i tramitar els subministraments i pagaments, quan correspongui.
e) Gestionar i tramitar, quan escaigui, l'assignació i el lliurament als centres dels fons per finançar les despeses de funcionament i el control sobre la seva justificació.
f) Tramitar i proposar els expedients de caràcter econòmic dels centres i serveis, així com tramitar la gestió del pressupost.
g) Coordinar i administrar, quan correspongui, els serveis i centres.
h) Coordinar l'atenció i informació al públic a les dependències dels serveis territorials.
i) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li encomanin els seus superiors jeràrquics.