Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Gerència de Gestió Ciutadana

    Organigrama

Responsable

Sra.   Ma. Jesús Labordena Barceló

Càrrec

gerent de Gestió Ciutadana

Adreça
Travessera de les Corts, 131-159 - Edifici Olímpia
Població
08028  Barcelona
Telèfon
061 Salut Respon / 93 403 85 85
Fax
93 403 89 25
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Horari d'atenció



de dilluns a divendres, de 9 a 14 h.

Romandrà tancata
el 24 de desembre.
el 31 de desembre.

Observacions

Podeu fer tràmits en línia a Tràmits.gencat, presentar una Petició genèrica des d'aquest mateix web o enviar una consulta a la Bústia de contacte

Funcions

a) Dirigir els criteris i l'avaluació de l'experiència d'usuari i de pacient i la identificació d'user insights a través de Plaensa, PREMS i altres estudis.

b) Vetllar i fer el seguiment de l'accessibilitat de la demanda i impulsar millores.

c) Vetllar i fer el seguiment de la demanda i gestió de casos en el marc de l'activació de protocols, plans i xarxes d'atenció per donar resposta a moments d'alta demanda o complexitat.

d) Dirigir, implantar i avaluar les polítiques, els protocols, les eines i els canals de tràmits, prestacions i reclamacions, queixes i suggeriments.

e) Analitzar les reclamacions i els suggeriments amb l'objectiu d'identificar millores necessàries al sistema a través de la ciutadania.

f) Gestionar i coordinar el compliment de la normativa de transparència del Servei Català de la Salut.

g) Promoure, implementar i coordinar la participació de la ciutadania i la promoció d'una relació bidireccional al sistema, alineades amb les directrius establertes per la direcció general competent del Departament de Salut.

h) Dur a terme els estudis i l'avaluació en l'àmbit de ciutadania.

i) Dissenyar el model de qualitat en atenció ciutadana.

j) Actuar com a suport metodològic de qualitat en atenció ciutadana.

k) Dur a terme la coordinació de la Comissió de Qualitat.

l) Dirigir l'acreditació i gestió activa d'usuaris.

m) Dirigir, dissenyar, implantar i mantenir els sistemes de gestió de clients.

n) Coordinar l'atenció ciutadana i participació del sistema i dissenyar el marc d'eines, funcions i protocols de coordinació i qualitat.

De la Gerència de Gestió Ciutadana en depèn la Divisió de Gestió d'Usuaris




data actualització (10/03/2021)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya