Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Gerència d'Atenció Ciutadana (CatSalut)

    Organigrama

Responsable

Sra.   Maria Jesús Labordena Barceló

Càrrec

Gerent

Adreça
Travessera de les Corts, 131-159 - Edifici Olímpia
Població
08028  Barcelona
Telèfon
93 403 85 85
Fax
93 403 89 25
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Horari d'atenció

de dilluns a divendres de 9 a 14h

Funcions

a) Identificar les persones usuàries del sistema públic i el seu nivell d'acreditació, incloent-hi la coordinació i la supervisió de l'emissió i la distribució de les targetes sanitàries i el manteniment dels registres necessaris per a l'exercici d'aquestes funcions.
b) Realitzar les actuacions que permetin garantir la màxima accessibilitat dels ciutadans i ciutadanes als serveis i prestacions del sistema sanitari.
c) Vetllar per la satisfacció en l'atenció que reben els ciutadans i ciutadanes.
d) Coordinar l'atenció a les reclamacions i els suggeriments de la ciutadania i proposar les actuacions de millora que corresponguin a les diferents unitats de l'organització.
e) Impulsar les polítiques de qualitat i transparència en l'organització.
f) Fomentar la participació ciutadana en l'àmbit d'atenció a la ciutadania del Servei Català de la Salut.
g) Impulsar les polítiques de comunicació adreçades a la ciutadania, d'acord amb els criteris generals que es defineixin per al conjunt del Departament de Salut.
h) Controlar i portar a terme el registre de l'atenció sanitària prestada als pacients d'altres estats, d'altres comunitats autònomes de l'Estat o d'altres entitats.
i) Gestió centralitzada i harmonització de les prestacions complementàries i excepcionals. 26.2.
De la Gerència d'Atenció Ciutadana depèn la Divisió de Qualitat i Transparència.

Normativa



data actualització (16/11/2017)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya