Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció de Gestió i Administració del Personal

    Organigrama

Responsable

Sra.   Gemma Beltran Campos

Càrrec

Cap de Secció

Adreça
Travessera de les Corts, 131-159 - Pavelló Ave Maria
Població
08028  Barcelona
Telèfon
935566163
Fax
93 227 29 90
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

a) Tramitar i gestionar els assumptes relatius al personal del Departament.
b) Tramitar els expedients referents a les situacions administratives.
c) Tramitar els permisos, llicències, certificacions, reconeixements de serveis previs i altres incidències del personal del Departament.
d) Supervisar el sistema de control horari i d'elaboració de les targetes d'identificació.
e) Gestionar la provisió de llocs de treball de funcionaris, així com també del personal laboral.
f) Implementar mesures de racionalització i redistribució d'efectius.
g) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada pels seus superiors jeràrquics.


data actualització (22/05/2017)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya