Carrer de Llovera, 52 43201 Reus
Responsable
Sra. Berta Martí Abella
Càrrec
cap del Negociat de Gestió d'Informes, Autoritzacions i Sancions
977 32 61 00
(Fax) 977 33 87 60
No informat
Funcions
a) Donar suport a la tramitació dels expedients sancionadors, de restitució del medi i d'autoritzacions i informes per dur a terme actuacions i obres que afectin els vials i la seva zona d'influència.
b) Tramitar els expedients de reclamació de responsabilitat patrimonial per danys soferts per l'usuari dels vials.
c) Donar suport a la tramitació dels expedients de danys ocasionats a les vies públiques i els seus elements.
d) Fer la tramitació administrativa de taxes que s'apliquin d'acord amb la Llei de taxes i preus públics i amb les lleis d'acompanyament dels pressupostos a l'inici de cada exercici. En particular, de la taxa sobre l'ús del domini públic viari.
e) Implementar els canvis organitzatius derivats de la transformació de l'administració electrònica en la tramitació dels expedients.
f) Donar suport a la resolució de les consultes de les persones interessades sobre l'estat de les sol·licituds i sobre aspectes administratius referits a les carreteres.
g) Realitzar la gestió documental dels expedients.
h) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani i donar el suport administratiu a la resta d'unitats del servei territorial.
Normativa