Carrer del Foc, 57 edifici B 08038 Barcelona
Responsable
Sra. Elisabet Samarra Gallego
Càrrec
cap del Servei d'Atenció Digital i Presencial
Funcions
a) Elaborar propostes, protocols i criteris de treball en l'àmbit de l'atenció presencial i digital.
b) Proposar i establir els criteris funcionals per a la implementació del model corporatiu d'atenció integrada, en col·laboració amb els departaments de la Generalitat.
c) Coordinar la xarxa corporativa d'oficines d'atenció ciutadana al territori.
d) Donar indicacions funcionals a les oficines d'atenció presencial de l'Administració de la Generalitat.
e) Mantenir el sistema d'informació comuna de l'organigrama de la Generalitat, tant pel que fa al procediment com a les aplicacions corporatives de suport.
f) Gestionar el Registre electrònic general de l'Administració de la Generalitat, tant pel que fa al procediment com a les aplicacions corporatives de suport.
g) Definir els criteris corporatius d'implementació de la cita prèvia en aquells serveis i organismes que ho requereixin.
h) Desplegar i coordinar la implementació de sistemes i solucions per acompanyar la ciutadania en la tramitació presencial i digital, en coordinació amb el Servei de Comunicació.
i) Coordinar i establir protocols corporatius dels serveis d'atenció per videoconferència.
j) Impulsar i fer el seguiment de la bústia de contacte per atendre les consultes, les queixes i els suggeriments de la ciutadania.
k) Gestionar els sistemes d'identificació i signatura de la Generalitat, en coordinació amb el departament competent en administració digital.
l) Mantenir la Seu electrònica de l'Administració de la Generalitat i facilitar l'accés als serveis públics digitals a la ciutadania.
m) Gestionar i mantenir la base de dades de contactes de la Generalitat i vetllar per la interoperabilitat i interconnectivitat amb altres bases de dades de contacte sectorials, en coordinació amb el departament competent en administració digital.
n) Gestionar funcionalment el Registre de funcionaris habilitats de la Generalitat de Catalunya.
o) Establir criteris i procediments relacionats amb els serveis digitals sobre identitat corporativa, accessibilitat i adequació del registre utilitzat a la situació comunicativa.
p) Elaborar les guies dels diferents canals digitals per afavorir-ne el tractament homogeni i inferir-ne la gestió adequada.
q) Establir els criteris a seguir per utilitzar un llenguatge comprensible per a la ciutadania en tots els canals, tant de difusió com d'interacció.
r) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.
Normativa
- DECRET 289/2022, de 2 de novembre, de reestructuració del Departament de la Presidència.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8785)
- DECRET 155/2022, de 30 d'agost, d'estructuració del Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8743)