Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Àrea d'Atenció Presencial i Qualitat

    Organigrama

Responsable

Sra.   Elsa Urrutia Fuentes

Càrrec

cap de l'Àrea de d'Atenció Presencial i Qualitat

Adreça
Via Laietana, 14
Població
08003  Barcelona
Telèfon
93 567 63 30
Fax
93 567 63 31
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

a) Coordinar la xarxa corporativa d'oficines d'atenció ciutadana al territori.
b) Proposar la implantació del model corporatiu d'atenció presencial integrada.
c) Elaborar propostes de criteris de treball i d'avaluació interna i externa dels sistemes d'informació en l'àmbit de l'atenció presencial.
d) Mantenir el sistema d'informació comuna de l'organigrama de la Generalitat i del registre d'entrades i sortides, tant pel que fa al procediment com a les aplicacions corporatives de suport.
e) Donar suport a les unitats de la Direcció General per desenvolupar projectes de millora de l'Administració en l'àmbit de l'atenció ciutadana.
f) Implantar sistemes de gestió de la qualitat i de millora contínua, a partir d'estudis i informes, en els serveis d'atenció ciutadana.
g) Elaborar i gestionar el sistema d'indicadors en l'àmbit de la Direcció General d'Atenció Ciutadana.
h) Totes les de naturalesa anàloga que li encarreguin o que li atribueixi la normativa vigent.


data actualització (12/03/2019)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya