Carrer del Doctor Roux, 80 08017 Barcelona

Edifici accessible
No informat
Funcions
Supervisar l'organització i el funcionament administratiu dels òrgans dels Serveis Territorials i assegurar la transversalitat de funcions.
Fer el seguiment i el control de la gestió pressupostària i econòmica dels Serveis Territorials i donar suport tècnic a l'elaboració de projectes d'inversió.
Instruir els expedients sancionadors que es tramiten als Serveis Territorials i gestionar i coordinar la tramitació dels recursos administratius del seu àmbit territorial i instruir-los si s'escau.
Gestionar les qüestions relatives al personal adscrit als Serveis Territorials.
Efectuar el seguiment i el control dels serveis informàtics en el seu àmbit territorial, d'acord amb les directius de la Direcció de Serveis.
Coordinar l'organització i el funcionament administratiu dels Serveis Territorials, els assumptes relacionats amb la gestió econòmica del pressupost i fons de maniobra, la gestió de béns mobles i immobles i l'execució dels programes anuals en matèria de prevenció de riscos i salut laboral.
Coordinar les actuacions relacionades amb la informació i l'atenció ciutadana mitjançant els diferents canals, així com el registre d'entrades i sortides dels Serveis Territorials.
Coordinar els serveis generals, la intendència, la seguretat i el manteniment als Serveis Territorials.
Supervisar la gestió de l'arxiu, d'acord amb les directrius de la Direcció de Serveis.
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.
Normativa
- DECRET 460/2024, de 26 de novembre, de reestructuració del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació. . Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 9299)
-
DECRET 14/2024, de 16 de gener, de reestructuració del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural.
. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 9082)
Informació addicional