Funcions
La Comissió coordinadora d'assessorament agrari de Catalunya té les funcions següents:
a) Proposar al departament competent en matèria d'agricultura, ramaderia, pesca, alimentació i medi natural, per a la seva aprovació, els plans anuals en l'àmbit d'assessorament, que inclouran les actuacions impulsades per l'Administració, les entitats d'assessorament i el sector agrari per al desenvolupament, funcionament i millora del Sistema d'assessorament agrari de Catalunya.
b) Vetllar per la qualitat dels plans anuals, de la seva execució i dels programes d'actuació derivats, i proposar sistemes de seguiment, d'avaluació i de millora.
c) Aprovar les memòries anuals de resultats fruit de l'execució de cadascun dels plans anuals.
d) Estudiar i proposar mesures que dotin dels recursos necessaris les entitats d'assessorament agrari inscrites segons el procediment que estableix aquest Decret per garantir un servei d'assessorament de qualitat.
e) Estudiar i proposar els indicadors de seguiment que permetin avaluar l'establiment i la qualitat del servei d'assessorament que ofereixen les entitats d'assessorament agrari.
f) Estudiar, a efectes de garantir l'excel·lència del servei, els ratis o llindars màxims d'explotacions assessorades per assessor/a o altres aspectes que es considerin apropiats per a l'efectivitat del servei.
g) Informar els plans d'acreditació i formació contínua del personal assessor, els quals els podrà executar directament el departament competent en matèria d'agricultura, ramaderia, pesca, alimentació i medi natural o bé els centres habilitats a l'efecte pel departament, en els termes que aquest estableixi.