Elaborar i fer el seguiment i posterior control del pressupost de la Direcció General d'Energia, informant sobre l'evolució dels indicadors pressupostaris.
Tramitar les transferències de crèdit pròpies de l'execució del pressupost.
Tramitar i fer el seguiment dels expedients de contractació.
Gestionar i supervisar els procediments de gestió de recursos humans de la Direcció General d'Energia.
Gestionar els registres de la Direcció General.
Tramitar i controlar les factures corresponents als serveis prestats i autoritzats per la Direcció General d'Energia.
Fer el seguiment de la gestió de les despeses corresponent als desplaçaments per raó de servei del personal de la Direcció General d'Energia.
Gestionar i coordinar les activitats de formació en coordinació amb la Direcció de Serveis.
Gestionar l'aprovisionament i distribució del material necessari per al desenvolupament de les activitats pròpies de la Direcció General d'Energia.
Controlar les tasques de manteniment ordinàries, així com altres qüestions que li encomani el/la director/a general o el/la cap del Servei.